субота, 2. мај 2009.

Ono čime hranimo svoje biće u to se pretvaramo.

Šta najviše napreduje u mom životu? U šta sam se pretvorila?
Ono na šta se fokusiramo - to napreduje.
Misli i razgovori koji ispunjavaju naše vreme određuju naše prioritete i dobijaju na važnosti u našem životu. Sve to skupa određuje naš život.
Ako smo se uglavnom složili sa rečenim, idemo dalje.
Pričamo o zdravlju - suprotno od toga: boles' Neću da se bavim definicijama.
Psorijaza se manifestuje kao promena na koži, i na još... nije važno čemu sve, jer mi nije namera da prepričavam ono manje lepo, namera mi je razumevanje šta to radim kada se posvećujem svojim bolestima.
Dakle, "lečeći psorijazu"(čitaj potiskujući posledicu manifestovanja psorijatičnih promena po koži) mazanjem svake promene pojedinačno - znači da najmanje 1 do 2 sata dnevno provedem mažući tačkicu, po tačkicu, leziju po leziju, veoma vodeći računa da ne mažem "zdravu" kožu okolo.

Veoma bitno da primetim: šta tom prilikom radim? Negujem psorijazu. Negujem bolest. Neki primeri negovanja bolesti i samim tim i uvećavanja bolesti:
  • način pričanja - najčešće nadugo i naširoko - potpuno suvišno, najveći broj tih priča nije u cilju rešavanja tegoba, već u cilju ponovnog preživljavanja trauma bolesti;
  • terminologija koja se koristi - ja lično sam joj izdevala tepajuća imena, kao "psoki" - tepamo onome što volimo i koga volimo, pa da li mi to stvarno volimo?;
  • prisvajanje bolesti - moja psorijaza, ili "ono moje" - da se razumemo: ruka je moja, kosa je moja, oko je moje, ali psorijaza nije moja;
  • određivanje i definisanje sebe kroz bolest - psorijatičar - naravno, nas definišu razne stvari u životu, ali mogu da biram koje su to stvari koje me određuju, jer to što me određuje je moje ekskluzivno pravo i mogućnost da JA odredim - baš ja! Biram da definišem sebe kroz ono što mi se sviđa, što mi pričinjava zadovoljstvo, ja sam umetnik, pesnik, plesačica, kuvarica, ljubavnica, supruga, prijatelj, dete, vođa, govornik, savetnik .... zašto bi bilo ko hteo etiketu bolesti?
Šta najviše napreduje u mom životu? U šta sam se pretvorila? U bolest? U psorijazu? Da li je to stvarno ono što želim?
Negujem bolest. Negujem bolest i to napraduje.
To tako funkcioniše.
Razrađivanje na ovu temu nije produktivno, i zato ću ovde da stanem. Suština je jasna.

Ako je vaše biće danas u stanju koje vam ne prija, prestanite da pridajete značaj tom stanju, već pridajte značaj sebi.

Нема коментара:

Постави коментар