петак, 24. април 2009.

Besplatno Savetovalište

Savet je dobrodošao samo onda kada ga osoba potraži od nas. U suprotnom, savet može biti protumačen kao kritika, nametanje, uvreda ega, privatnosti... Najvažnije od svega, savet koji nismo tražili najčešće ni ne upotrebimo.
Pa u skladu sa tim, dozvoliću sebi luksuz da vam dam jedan besplatan SAVET! Ne dajite savete dok vam savet ne zatraže. I ovo je jedini koji ću dati, a da ga niste tražili.
Dakle, ako vam treba savet - zatražite i biće vam dato. Tek tada kada sami zatražite, velika je šansa da ćete i primeniti. Prvi kriterijum za primenu saveta je zadovoljen - tražili ste - dobili ste.
Šta nas opredeli da prihvatimo savet? Kako da znamo da li je to što nas savetuju zaista dobro za nas? Sagledajmo sledeće:
  • Kredibilitet osobe koja vam daje savet. Posmatrajte savetnika - da li je oličenje onoga što savetuje?
  • Činjenice i argumenti kojima potkrepljuje savet koji vam daje. Preispitajte činjenice i argumente - i kroz njih se uverite u ispravnost saveta koji dobijate.
  • Interes osobe koja vam daje savet. Savet možemo prihvatiti ako smo utvrdili da nam se interesovanja ne sukobljavaju i da je savet dat na sveopšte dobro.
Odlučujući faktor za primenu saveta je da prepoznamo svoju potrebu koju treba da zadovoljimo primenom saveta koji smo dobili.
Kada savet nemamo obavezu da platimo, manje ga cenimo. Međtuim, savet je ipak besplatan jer nam je namera da vi STVARNO prepoznate svoju potrebu da ga primenite, a ne da ga primenite samo zato što ste ga platili. Novac koji smo dali za nešto nije uvek prava motivacija da to nešto i iskoristimo. Prava motivacija je isključivo naša unutrašnja potreba da nešto uradimo za sebe.
Kada smo dobili besplatan savet (za koji smo analizom došli do zaključka da je to dobar savet za nas) - apsolutno je na našoj odgovornosti šta ćemo sa njim. Odgovornost za uspeh i za neuspeh je naša.
Kada savet platimo, tada odgovornost za neuspeh prebacujemo na savetodavca, a odgovornost za uspeh je naša.
Zato je ovo Besplatno Savetovalište. Potrebno je da preuzmete na sebe odgovornost za ishod svojih postupaka. Osim Besplatnog Savetovališta, razvili smo i sistem podrške. Zamislite ovo! Ni podršku ne plaćate, dok god istrajavate u ostvarenju svog cilja, zbog koga ste prihvatili savet, za koji ste analizom ustanovili da ste dobili zaista kvalitetan savet. Naša nagrada je vaš postignut cilj. Interes je obostrano zadovoljen. Vi kao zadovoljan klijent koji je postigao svoj cilj ćete nas preporučiti svojim prijateljima i opet ćemo započeti novi ciklus zadovoljnih klijenata i zadovoljnih savetnika. Pa ko onda plaća Wellness savetnika, pitaćete se?

Нема коментара:

Постави коментар